W najbliższą sobotę kończy się promocja Scooby-Doo, zorganizowana w 20 sklepach Smyk. Oprócz odzieży wyprodukowanej dla Cool Club, marki własnej Smyka, biorą w niej udział produkty licencyjne firm Trefl, Cobi oraz Galapagos.

Za zakup produktu z wizerunkiem Scooby-Doo jednej z wymienionych firm każdy klient otrzymuje w kasie licencyjny upominek. Jeżeli zachowa dowód zakupu i odpowie na jedno powiązane ze Scoobim pytanie konkursowe, ma szansę wygrać jedną ze 120 nagród (filmów na płytach DVD lub figurek z bohateriami serialu).

Promocja komunikowana jest w witrynach Smyka oraz na terenie sklepów za pomocą wielkoformatowych banerów i plakatów w różnych rozmiarach. W witrynach wyeksponowane są także wybrane produkty z wizerunkiem Scooby-Doo partnerów akcji. Dodatkowo informacja oraz regulamin promocji znajdują się na stronie Smyka.

Wszystkie materiały POP do akcji wyprodukowała European Licensing Company, gratisy i nagrody ufundowali partnerzy akcji. ELC zaprasza wszystkich swoich partnerów do współpracy przy podobnych przedsięwzięciach promocyjnych.

Fot. ELC