Starpak Barbie

Starpak – marka, której w Polsce dystrybutorem jest krakowska firma Euro-Trade – pomoże w promocji lalek Barbie. Wszystko dzięki najnowszemu filmowi opowiadającej o przygodach smukłej blondynki.

Starpak został partnerem premiery filmu „Barbie Mariposa i Baśniowa Księżniczka”. Pierwsza projekcja w warszawskich kinach przewidziana jest na 7 września. Wszystkie dzieci będące na pokazie otrzymają specjalne upominki.

– W trakcie premiery dzieci i ich rodzice będą mogli również zapoznać się z zasadami konkursu Starpak i Freeway – mówi Jakub Kozielec, specjalista ds. marketingu Starpak w firmie Euro-Trade. – Będzie można wygrać produkty szkolne, kreatywne, różnorakie prezenty oraz dodatki ubraniowe ozdobione wizerunkiem Barbie. Zorganizowaliśmy też specjalny konkurs na facebooku i NK.pl. Do wygrania jest 14 zaproszeń na premierę.

Nowy film kinowy poświęcony Barbie ma zwiększyć zainteresowanie licencją oraz produktami ozdobionymi postacią najsłynniejszej lalki świata. Premiera w Stanach Zjednoczonych miała miejsce w lipcu, w Wielkiej Brytanii film do kin trafił wczoraj. W kolejnym odcinku o przygodach szczupłej lalki zobaczymy jak m.in. wyrastają jej skrzydła.