
Firma Toy Planet uczy najmłodszych, na czym polega praca sprzedawcy. Operator sieci sklepów z zabawkami włączył się do akcji Miasto Dzieci, organizowanej w dniach 6-17 lipca 2015 r. na terenie zamku Topacz w podwrocławskiej Ślęzie.
Miasto Dzieci to projekt non-profit organizowany od 2013 r. przez fundację o tej samej nazwie. Uczestnicy mają od 6 do 14 lat. Wielu nie może sobie pozwolić na wakacyjne wyjazdy. Podczas półkolonii na terenie zamku Topacz mogą poczuć się jak dorośli: podejmują pracę i zarabiają pieniądze („tauronki”), które mogą wydawać lub oszczędzać w banku. W akcji bierze udział 1500 dzieci podzielonych na 2 turnusy.
– Miasto Dzieci wymyślił Tomasz Kurzewski, szef grupy ATM, zajmującej się produkcją telewizyjną. Widział podobne projekty w Austrii i postanowił stworzyć coś podobnego w Polsce. Projekt od razu nam się spodobał. Zaangażowaliśmy się w niego już od pierwszej edycji, w tym roku jesteśmy tu trzeci raz – mówi Jacek Zagrobelny, współwłaściciel Toy Planet.
W akcję Miasto Dzieci zaangażowało się ponad 40 firm i instytucji. Dzięki temu mali uczestnicy mogą poznać nie tylko zawód sprzedawcy w sklepie z zabawkami, ale także ratownika wodnego, charakteryzatora, fryzjera, renowatora zabytków, bankiera, protetyka słuchu i wiele innych.
Toy Planet uczy dzieci, na czym polega zawód sprzedawcy w sklepie z zabawkami. Fot. BranzaDziecieca.pl[FAG id=40121]