LIMA sprawdzi, czym lubią bawić się dzieci.
LIMA sprawdzi, czym lubią bawić się dzieci. Fot. daisychaindaynurseries.co.uk

Międzynarodowe Stowarzyszenie Branży Licencyjnej (LIMA) zapowiedziało powstanie serii raportów dotyczących ulubionych dziecięcych marek. Dane do badania konsumentów Kidz Global Studies będą zbierane w 31 krajach na całym świecie, w tym również w Polsce.

Statystyki dotyczące USA, Australii, Kanady, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii mają być publikowane co kwartał. W przypadku pozostałych państw objętych badaniem publikacja będzie ukazywać się dwa razy w roku. W raporcie pojawią się informacje dotyczące popularności i poziomu sprzedaży 30 licencyjnych marek dziecięcych, które cieszą się największym zainteresowaniem.

Produkty zostaną przedstawione w 4 kategoriach wiekowych (od propozycji dla najmłodszych po marki wybrane przez nastolatków). Dodatkowo planowany jest również podział na artykuły dla chłopców i dziewczynek. Wyniki raportu zostaną udostępnione bezpłatnie członkom stowarzyszenia. Pozostali zainteresowani będą mogli kupić publikację na stronie LIMA.

LIMA sprawdzi, czym lubią bawić się dzieci. Fot. daisychaindaynurseries.co.uk