Hasbro chwali się tegorocznymi nowościami np. zwierzątkami z bitą śmietaną. Dynamizuje również swoją politykę reklamową – zapowiada zwiększenie liczby kanałów jakimi dociera do swoich klientów.

Firma Hasbro przedłużyła umowę z domem mediowym Universal McCann. Decyzję podjęto po przeglądzie mediów. UM nadal będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby działań reklamowych wszystkich marek Hasbro Poland, m.in. My Little Pony, Littlest Pet Shop, Playdoh, Monopoly i Transformers. Współpraca między obiema firmami trwa już 17 lat.

– Do naszej dotychczasowej strategii reklamowej dokładamy jeszcze jeden element – mówi Weronika Jankowska z Hasbro Poland. – Rozszerzamy się o internet. Będziemy docierać do klientów przez media społecznościowe. Stawiamy również na reklamę on-line. Będą dostępne także nowe aplikacje.

Do tej pory Hasbro nie wypuszczało zbyt wielu aplikacji na urządzenia mobilne. Dostępna była m.in. wersja gry Monopoly na system operacyjny Android.

Producent zabawek i gier planszowych będzie miał się czym chwalić w tym roku. Podczas targów w Norymberdze firma prezentowała m.in. Słodki Świat Littlest Pet Shop. Promocja tego produktu jest właśnie w trakcie, rozpoczęła się w połowie lutego, potrwa do połowy marca. Zwierzaki słodziaki są naprawdę w tym roku słodkie, zawierają jadalne elementy: bitą śmietanę, cukierki i ciasteczka. Wiele z nich oprócz tego potrafi tańczyć i śpiewać. Licencje na Littlest Pet Shop posiada w Polsce producent pojemników, pudełek i skrzynek plastikowych Curver, producent i dystrybutor artykułów sportowych i rowerów Vision One, producent artykułów szkolnych i biurowych Eurotrade, producent gier planszowych i puzzli Trefl.

Natomiast wszystkich miłośników science fiction ucieszy inwazja na polskie sklepy galaktycznych postaci. W drugiej połowie roku, równocześnie z wejściem do kin wersji 3D drugiej i trzeciej części Gwiezdnych Wojen, na półkach pojawią się 9-centymetrowe figurki bohaterów kosmicznej sagi.