Tactic proponuje m.in. nowości nawiązujące do bohaterów najnowszego filmu o Wojowniczych
Tactic proponuje m.in. nowości nawiązujące do bohaterów najnowszego filmu o Wojowniczych Żółwiach Ninja. Fot.&nbspNickelodeon

Działający od 2 lat polski oddział firmy Tactic rozrasta się. Do zespołu dołączył Krzysztof Muszała (współpracujący wcześniej m.in. z TM Toys oraz z Granną).

Nowy pracownik będzie kontaktował się z klientami z południowych województw: lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego, łódzkiego i dolnośląskiego.

– Wzmocnienie struktur firmy bardzo nam się przyda. Pracy jest coraz więcej, ponieważ systematycznie rozbudowujemy asortyment. Od początku roku wprowadzamy na rynek kolejne produkty z motywami licencyjnymi Disneya, Beyblade, Muminków, Misia Uszatka – mówi Łukasz Łasocha, krajowy kierownik sprzedaży w firmie Tactic.

Jedną z najnowszych propozycji przedsiębiorstwa są artykuły nawiązujące do głównych bohaterów filmu Wojownicze Żółwie Ninja – puzzle oraz zabawki kreatywne.

Tactic proponuje m.in. nowości nawiązujące do bohaterów najnowszego filmu o Wojowniczych Żółwiach Ninja. Fot.&nbspNickelodeon