Produkty licencyjne nawiązujące do najnowszej części Epoki lodowcowej pojawią się w Lidlu. Fot. 20th Century Fox

Lidl został europejskim partnerem handlowym 20th Century Fox Consumer Products. Do sieci sklepów trafią produkty licencyjne nawiązujące do filmu Epoka lodowcowa. Mocne uderzenie, który pojawi się na ekranach kin 29 lipca.

W ponad 10 tys. placówek w 29 krajach dostępna będzie kolekcja ok. 90 produktów, m.in. zabawki, odzież, artykuły piśmiennicze, akcesoria i żywność. Sieć planuje rozbudowaną kampanię promocyjną: reklamy radiowe i telewizyjne oraz akcje przeprowadzane w mediach społecznościowych.

W wybranych sklepach przy zakupie któregoś z licencyjnych artykułów klienci otrzymają plakat z filmu. Kupujący będą mieć również szansę na wygranie biletu na filmowe spotkanie z dobrymi znajomymi: mamutem Mańkiem i leniwcem Sidem.