W kwietniu do sklepów trafią nowości z serii Moshi Monsters. Firma Artyk, będąca polskim dystrybutorem marki, zaplanowała w związku z tym serię telewizyjnych reklam. I konkurs.

Na portalu konkursiaki.pl wygrać będzie można m.in. zestawy Moshlingów oraz kartę członkowską umożliwiającą bezpłatny dostęp do strony poświęconej Moshi Monsters.

Sympatyczne stwory pojawiły się początkowo w grze dla dzieci stworzonej przez Michaela Actona Smitha (na zdjęciu). Według najnowszych danych wirtualny świat Moshi Monsters przyciągnął już ok. 70 mln użytkowników.

Założona przez Smitha firma Mind Candy, przygotowuje się do wprowadzenia kolejnych marek. Nowości będą najpierw testowane w wersji przeznaczonej na tablety, później w zależności od zainteresowania odbiorców będą podejmowane decyzje o rozbudowaniu oferty. – Liczymy na to, że sukces aplikacji pociągnie za sobą lepszą sprzedaż m.in. zabawek, komiksów, filmów – stwierdził twórca Moshi Monsters podczas spotkania przedsiębiorców London Evening Standard Business Connections.

Fot. blog.reallykidfriendly.com