18 kwietnia będzie się można dowiedzieć jak przygotować skuteczną kampanię marketingową poznać nowe trendy a także możliwości i zagrożenia w branży dziecięcej. Wszystko to na konferencji Kids & Family Marketing Day.

Pierwsza Konferencja Marketingu Dziecięcego pozwoli przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013. Podczas niej przeanalizowane zostaną również zwyczaje zakupowe rodziców oraz siła rekomendacji dzieci. Konferencja została przygotowana przez specjalistów i praktyków z branży dziecięcej, wśród których znajdują się przedstawiciele największych polskich marek. Organizatorzy zaprosili Radosława Pallacha z agencji reklamowej Kid & Young, Iwonę Piastę, odpowiadającą za rozwój marki Kubuś, Olgę Stępniewską, brand manager marki Danonki, Magdalenę Konczarenko-Ciszek, marketing manager Health & Wellness w firmie Philips Polska, Katarzynę Krzywicką-Zdunek i Katarzynę Haczewską-Wierzbicką z Grupy IQS Sp. z o.o oraz Marcina Maja, dyrektora zarządzającego w OS3 multimedia.

W trakcie trwania konferencji zostanie przedstawiony przegląd aktualnych trendów na rynku, zwyczajów zakupowych oraz roli Internetu w życiu dziecka i rodzica. Będzie można zaznajomić się z rozwiązaniami proponowanymi na rynkach europejskich oraz możliwościami ich wykorzystania w Polsce. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak kształtować komunikację z dziećmi i ich rodzicami. Konferencja odbędzie się w Warszawie w Puławska Residence przy ul. Puławskiej 361.