Grupa PSD Polskie Sklepy Dziecięce zmienia formułę i otwiera się nowych członków. Co to oznacza dla krajowego rynku? Jakie są plusy i minusy modelu franczyzowego? Które firmy już działają w ten sposób? Odpowiedzi w najnowszej „Branży Dziecięcej”.

W numerze 3/2013, liczącym 104 strony, polecamy również wywiad z Blanką Gebhard z firmy Moneks 1. Chorzowska hurtownia przez wiele lat współpracowała z Lego. W ubiegłym roku producent klocków rozwiązał z nią jednak umowę dystrybucyjną. Właścicielka poważnie rozważała wyjście z branży zabawkarskiej, ale ostatecznie podjęła inną decyzję. Dziś mówi: „Co cię nie zabije, to cię wzmocni” i skupia się na nowych wyzwaniach.

Piszemy także o nowej ustawie, która ma przeciwdziałać zatorom płatniczym. Czy to się uda? Przedsiębiorcy mają poważne wątpliwości.

Bohaterami Pocztu Sklepów Polskich są w tym numerze Madar z Ujrzanowa i Zabawkowy Świat z Chojnic.

Zobacz zapowiedź „Branży Dziecięcej” nr 3/2013.

[button link=”https://branzadziecieca.pl/sklep/branza-dziecieca-32013/” size=”large”]Kup ten numer[/button]