Wczoraj i dziś w Warszawie na kontraktacjach zorganizowanych przez Russella w pięknych okolicznościach przyrody przedstawiciele blisko stu zaproszonych firm oglądali, pytali, zamawiali i zakładali okulary 3D.

Pierwszy dzień kontraktacji zaczął się od prezentacji strategii marketingowych przygotowanej przez Russella dla gości z firmy Vivid, która zajmuje się dystrybucją produktów Crayoli na terenie Europy. Później nadszedł czas na omówienie nowości. – W czwartym kwartale wprowadzamy 30 produktów marki 4M (cała kolekcja liczy 150 artykułów), tutaj prezentujemy m.in zestawy z serii kreatywnej, które umożliwiają np. robienie eksperymentów z bańkami. Jeśli chodzi o Crayolę to przed sezonem szkolnym na rynku pojawią się duże zestawy akcesoriów papierniczych dla przedszkoli i szkół. Warto również wspomnieć, że Air Brush i Hot Heels z oferty Crayoli będą w listopadzie reklamowane w telewizji. Czekamy też na pierwszą czerwcową dostawę amerykańskiej marki Savi. Będą to bardzo rozbudowane zestawy naklejek, tatuaży, ozdób. W jednym komplecie może znaleźć się nawet do tysiąca elementów – zapowiadała przedstawicielka firmy Russell Agnieszka Adamek.

Poproszona o wyliczenie kilku produktów z oferty Russella, które w ostatnim czasie są chętnie kupowane przez handlowców nasza rozmówczyni wymieniła Kuchenne początki – zestaw z masą plastyczną, dzięki której można zrobić m.in. pizzę lub ciasteczka, Koloruj na okrągło oraz Aqua Studio. Przesadnej furory nie zrobiły podobno póki co kartonowe zabawki Make Do. Początkowo dystrybutor podejrzewał, że być może mniejusze zainteresowanie tego typu propozycją, to polska specyfika, ale okazało się, że w Holandii początki tej marki również nie należały do najłatwiejszych. Usłyszeliśmy, że Russell się nie poddaje i ma nadzieję, że klienci w końcu przekonają się do zabawek, które wymagają odrobiny kreatywności i czasu.

Goście w przerwie między oglądaniem kolekcji i składaniem zamówień, mogli np. założyć wspomniane już specjalne okulary i obejrzeć tęczę narysowaną kredą 3D lub dowiedzieć się, w jaki sposób można – podobno skutecznie – wytłumaczyć dziecku, skąd się bierze efekt cieplarniany. – Prezentowanie produktów kreatywnych to ciężka praca. Trzeba organizować eventy, korzystać z różnych pomysłów, nie wystarczy porozkładać pudełka i czekać aż się „samo sprzeda” – podsumowała Agnieszka Adamek.