
Nowe zabawki marki Dumel Discovery cieszyły się największym zainteresowaniem podczas przedświątecznych kontraktacji, zorganizowanych przez warszawskiego dystrybutora 22-23 sierpnia. Według uczestników gwiazdkowym hitem ma szansę zostać Magic Jinn.
Do hotelu Windsor Palace w Jachrance firma Dumel zaprosiła swoich klientów z całej Polski. Według danych organizatorów przybyło tam ok. 250 właścicieli sklepów z zabawkami.
Organizatorzy wyciągnęli wnioski z opinii uczestników poprzedniego spotkania i odeszli od tradycyjnej formuły: najpierw pokaz slajdów, potem składanie zamówień. Uczestnicy byli podzieleni na mniejsze grupy. Najpierw oglądali krótką, niespełna półgodzinną prezentację wprowadzającą. Później odwiedzali kolejno 4 sale, w których handlowcy Dumela skupiali się na poszczególnych kolekcjach. Następnie mieli czas na indywidualne testowanie produktów i rozmowy handlowe.
– Taka forma była o wiele lepsza, ciągle działo się coś innego. Siedzeniem przez półtorej godziny i patrzeniem w ekran każdy się w końcu znudzi – oceniła Lena Krekora z łódzkiego sklepu Słoń.
Najwięcej pochwał zebrały produkty marki Dumel Discovery, wprowadzonej na rynek rok temu. Wiele z nich zostało wzbogaconych o nowe funkcje, niektóre mają niższe ceny. Klientom podobały się zwłaszcza Piesek Gwizduś, Skaner Sklepowy, Traktor Farmera, Arka Noego i Mapa Świata.
Wiele pochwał zebrała też nowość: Magic Jinn. Gdy pomyślimy o jakimś zwierzęciu, zabawka je odgadnie, zadając serię pytań, na które odpowiadamy „tak” lub „nie”. Dumel mocno stawia na nowy produkt – będzie on m.in. reklamowany w telewizji. Przygotowano też specjalne duże wersje Magic Jinna, służące do demonstracji w sklepach.
– To będzie super hit – prognozuje Aleksandra Płotkowska ze sklepu Viki w Zabrzu. – Na pewno urządzimy u nas taką prezentację. Handlowcy Dumela robili już u nas inne pokazy dla klientów, m.in. przed Dniem Dziecka. Świetnie się z nimi współpracuje, są bardzo aktywni.
Inne marki prezentowane podczas spotkania w Jachrance to: Bright Starts, Obal, Taggies, Lum Lums, Tolo, Stacyjkowo, Tomica, Lamaze, Tomy, Imperial i Silverlit.
Można było również zauważyć, że dystrybutor dba o zakorzenienie w świadomości rodziców własnej marki. Każda z prezentowanych reklam telewizyjnych kończyła się słowami: „Do zabawy zaprasza Dumel”.
Marcin Domeracki, właściciel firmy Dumel, prezentuje zabawkę Magic Jinn. Fot. BranzaDziecieca.pl[FAG id=37812]