Marcin Domeracki, właściciel firmy Dumel, prezentuje zabawkę Magic Jinn
Marcin Domeracki, właściciel firmy Dumel, prezentuje zabawkę Magic Jinn. Fot. BranzaDziecieca.pl

Nowe zabawki marki Dumel Discovery cieszyły się największym zainteresowaniem podczas przedświątecznych kontraktacji, zorganizowanych przez warszawskiego dystrybutora 22-23 sierpnia. Według uczestników gwiazdkowym hitem ma szansę zostać Magic Jinn.

Do hotelu Windsor Palace w Jachrance firma Dumel zaprosiła swoich klientów z całej Polski. Według danych organizatorów przybyło tam ok. 250 właścicieli sklepów z zabawkami.

Organizatorzy wyciągnęli wnioski z opinii uczestników poprzedniego spotkania i odeszli od tradycyjnej formuły: najpierw pokaz slajdów, potem składanie zamówień. Uczestnicy byli podzieleni na mniejsze grupy. Najpierw oglądali krótką, niespełna półgodzinną prezentację wprowadzającą. Później odwiedzali kolejno 4 sale, w których handlowcy Dumela skupiali się na poszczególnych kolekcjach. Następnie mieli czas na indywidualne testowanie produktów i rozmowy handlowe.

– Taka forma była o wiele lepsza, ciągle działo się coś innego. Siedzeniem przez półtorej godziny i patrzeniem w ekran każdy się w końcu znudzi – oceniła Lena Krekora z łódzkiego sklepu Słoń.

Najwięcej pochwał zebrały produkty marki Dumel Discovery, wprowadzonej na rynek rok temu. Wiele z nich zostało wzbogaconych o nowe funkcje, niektóre mają niższe ceny. Klientom podobały się zwłaszcza Piesek Gwizduś, Skaner Sklepowy, Traktor Farmera, Arka Noego i Mapa Świata.

Wiele pochwał zebrała też nowość: Magic Jinn. Gdy pomyślimy o jakimś zwierzęciu, zabawka je odgadnie, zadając serię pytań, na które odpowiadamy „tak” lub „nie”. Dumel mocno stawia na nowy produkt – będzie on m.in. reklamowany w telewizji. Przygotowano też specjalne duże wersje Magic Jinna, służące do demonstracji w sklepach.

– To będzie super hit – prognozuje Aleksandra Płotkowska ze sklepu Viki w Zabrzu. – Na pewno urządzimy u nas taką prezentację. Handlowcy Dumela robili już u nas inne pokazy dla klientów, m.in. przed Dniem Dziecka. Świetnie się z nimi współpracuje, są bardzo aktywni.

Inne marki prezentowane podczas spotkania w Jachrance to: Bright Starts, Obal, Taggies, Lum Lums, Tolo, Stacyjkowo, Tomica, Lamaze, Tomy, Imperial i Silverlit.

Można było również zauważyć, że dystrybutor dba o zakorzenienie w świadomości rodziców własnej marki. Każda z prezentowanych reklam telewizyjnych kończyła się słowami: „Do zabawy zaprasza Dumel”.

Marcin Domeracki, właściciel firmy Dumel, prezentuje zabawkę Magic Jinn. Fot. BranzaDziecieca.pl

[FAG id=37812]