
Na polskim rynku pojawiła się nowa włoska marka odzieży dla dzieci. W piątek został otwarty pierwszy salon Original Marines w warszawskim Centrum Handlowym Blue City.
Obchodząca 30 urodziny marka Original Marines sprzedaje ubrania dla rodzin preferujących dynamiczny styl życia. Firma powstała w Neapolu, ma obecnie ponad 600 sklepów w 28 krajach m.in. we Francji, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Turcji, Szwajcarii, Tunezji, Arabii Saudyjskiej i na Słowacji. Sklep w Blue City jest pierwszym w naszym kraju i 86 zlokalizowanym za granicą Włoch. Wystrój sklepu jest utrzymany w stylu minimalistycznym, a drewniane wyposażenie ożywione zostało kolorowymi szczegółami, placówka ma 150 m2 powierzchni. W transakcji najmu pośredniczyła firma Jones Lang LaSalle.
– Blue City jest miejscem, które bardzo chętnie odwiedzają rodziny z dziećmi – mówi Ewa Pawłowska, starszy konsultant. – Obecność takich marek jak Toys’R’Us, Smyk, Wójcik, Mivo oraz szeregu innych sprzedających kolekcje dziecięce zapewnia kompleksowość oferty.
Założona na początku lat osiemdziesiątych przez przedsiębiorców włoskiego regionu Kampania, Original Marines jest znakiem towarowym IMAP Export spa, firmy, która produkuje i sprzedaje linie odzieży w stylu casual i sportowym. Original Marines, która zakończyła rok 2012 obrotami w wysokości 224 milionów euro, jest obecna na terytorium kraju z 532 placówkami franchisingu, w tym 65 punktami sprzedaży bezpośredniej i Cartoon Village oraz 86 sklepami w Europie, Azji i Afryce.
Salon Original Margines został otwarty 6 września 2013 roku na poziomie „-1” CH Blue City.