Hasbro podsumowało konkurs.
Hasbro podsumowało konkurs. Fot. Habsro

Firma Hasbro ogłosiła podsumowanie projektu Wygraj pensję prezesa na święta, promującego nową wersję gry Monopoly Imperium. Akcja skierowana była do osób w wieku od 18 do 35 lat. Zadaniem uczestników konkursu było wymyślenie firmy (nazwy, hasła reklamowego oraz profilu działalności) i założenie jej poprzez aplikację na Facebooku.

Kolejnym krokiem było zebranie jak największej liczby klientów, którym spodobał się zaproponowany pomysł na biznes. Każdy z uczestników mógł zgłosić tylko jeden start-up. Wygrał pomysłodawca firmy PGR (Piotrkowska Grupa Rowerowa), promujący rower jako środek transportu, a jeżdżenie na nim jako formę spędzania wolnego czasu. Zwycięzca otrzymał 25 tys. zł. Zdobywcy 2. i 3. miejsca otrzymali możliwość odwiedzenia jednej z firm z gry Monopoly Imperium, polskiego oddziału Coca-Coli. Osoba, która zajęła drugie miejsce, dostała też szansę na płatny staż w Hasbro.

Najbardziej aktywni klienci zgłaszanych do zabawy start-upów otrzymali miesięczne konta premium w serwisie muzycznym Spotify. Wyróżnieni – 14 wirtualnych firm – zostali nagrodzeni tabletami oraz grą planszową Monopoly Imperium. Według danych organizatora w ciągu pięciu tygodni trwania projektu udało się dotrzeć do prawie 2 mln osób i zaangażować ponad 4 tys. graczy.

Hasbro podsumowało konkurs.
Hasbro podsumowało konkurs. Fot. Habsro