BARBIE
BARBIE

Przetarg na obsługę kampanii Mattela wprowadzającego na rynek nową kolekcję lalek Barbie wygrała agencja Brand Support. Zajmie się ona m.in. działaniami w internecie oraz przygotowaniem materiałów POS.

– Głównym wyzwaniem było opracowanie takiej kampanii, która będzie łatwo adaptowalna na inne rynki. Stąd ważne było jednolite podejście, a zarazem zaznaczenie lokalnego kontekstu w każdym kraju – komentuje dyrektor zarządzająca Brand Support Aurelia Szokal-Egierd.

Międzynarodowa kampania Barbie Little Fashion Expert będzie wdrażana w 12 krajach. W ubiegłym miesiącu działania rozpoczęły się w Polsce, Rosji, Turcji, Grecji, Kazachstanie, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Głównym narzędziem kampanii jest platforma internetowa, dzięki której dziewczynki będą mogły m.in. kreować własne stylizacje z wykorzystaniem ubrań z nowej kolekcji Barbie.

BARBIE