Uczestnicy programu Konsumencki Lider Jakości docenili Lego
Uczestnicy programu Konsumencki Lider Jakości docenili Lego. Fot. mashable.com

Firma Lego zajęła pierwsze miejsce w kategorii Zabawki w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, organizowanym przez Strefę Gospodarki, ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.

– Nagroda cieszy nas tym bardziej, że została przyznana na podstawie rekomendacji osób, które znają klocki Lego, bawiły się nimi w dzieciństwie lub kupują je teraz dla swoich pociech – mówi senior marketing manager Emilia Kalinowska.

Celem organizowanego od dwóch lat programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek, firm, produktów i usług dostępnych na polskim rynku.

Nad merytoryczną jakością badania czuwa Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Tegoroczna edycja programu została przeprowadzona w oparciu o oceny dokonane przez 9,499 respondentów.

Uczestnicy programu Konsumencki Lider Jakości docenili Lego. Fot. mashable.com