
Przeżywamy wrześniowe targi w Kolonii, lecz myślami jesteśmy już w czwartym kwartale – tak jednym zdaniem można opisać nasze najnowsze wydanie.
Relację z Kind + Jugend otwieramy raportem z prac jurorów konkursu Kind + Jugend Innovation Award. Koniecznie do niego zajrzyj, jeżeli planujesz start za niespełna rok. Równie wnikliwie przyjrzeliśmy się stoiskom polskich firm debiutujących w Kolonii. Nie umknęły nam także premiery w dziedzinie dziecięcego designu. Przekaz słowny łączymy z wizualnym – poza artykułami o targach w numerze 6/2014 znajdziesz również poświęconą targom stronę z fotogalerią.
Czwarty kwartał i hazard? Naszym zdaniem to się łączy – dlatego do lektury tematu wydania zapraszamy hasłem: „Kto nie ryzykuje, nie pije szampana”. W serii tekstów zdradzamy szczegóły przygotowań detalistów oraz typy na hity – zarówno w detalicznej, jak i hurtowej sprzedaży. Jeżeli klienta do zakupów nie zachęci reklama, zrobi to doskonale przygotowana wystawa. Jak zadbać o stylizację świątecznej witryny, doradza zajmująca się visual merchandisingiem Monika Harłacz.
Jeszcze przed Gwiazdką czeka nas Narodowe Święto Niepodległości. Okazuje się, że żaden z europejskich krajów nie ma tak bogatego wyboru zabawek związanych z ojczyzną i historią jak my. Dodatkowo sprawdzamy, jak podchodzą do tego tematu mistrzowie patriotyzmu – Amerykanie.
Nieustannie śledzimy wydarzenia na naszym rynku. Zastanawiasz się, co doprowadziło do upadku Creator Polska? Przeczytaj o tym u nas.
Bohaterami naszych wywiadów są Paweł Soszyński z Milly Mally i Jacek Bochenek z Tubana. W cyklu porad ekspertów Kamilla Stańczyk z Eco & More zapoznaje nas z eko rynkiem oraz doradza, jak sprzedawać artykuły ekologiczne. Magdalena Kordaszewska z portalu Zabawkowicz.pl wyjaśnia, na jakie korzyści można liczyć, nawiązując współpracę z odpowiednio dobraną gwiazdą.
W Poczcie Sklepów Polskich przedstawiamy sklep Bobas w Limanowej i wrocławski Altrak24.com.
Producenci i dystrybutorzy zabawek i akcesoriów dziecięcych polecają mnóstwo nowości. W przeglądach produktów prezentujemy kocyki i maty edukacyjne.
Najnowsze 128-stronicowe wydanie „Branży Dziecięcej” już jest w sprzedaży. Zapraszamy do lektury.