
Niemiecka marka Playshoes rozpoczęła rywalizację o kupujących zainteresowanych najnowszymi modowymi trendami. Po udanym debiucie w Smyk.com, Toys R Us i Zalando.pl testowa partia kolekcji została włączona do sprzedaży także w multibrandowym sklepie internetowym Answear.com. Sprzedaż ma ruszyć na początku marca.
– Nasza marka reprezentuje średnią półkę cenową. Próbowaliśmy znaleźć dla niej odpowiedni kanał sprzedaży. Nawiązaliśmy współpracę z liderami. Pracujemy nad poszerzeniem dystrybucji, jeżeli chodzi o sklepy tradycyjne – mówi Grzegorz Uchto, reprezentant handlowy Playshoes w Polsce. Na targach Kids Time zadebiutuje licencyjna kolekcja odzieży przeciwdeszczowej, premierę będzie miała również linia piżam (marka zajmie stoisko D-79).
Brand powstał w 1997 r. Pomysłodawcy przyświecała idea stworzenia outdoorowych kolekcji odzieży i obuwia dla dzieci. Barwne kalosze w połączeniu z identycznymi pod względem wzornictwa i kolorystyki parasolkami oraz płaszczykami stały się znakiem rozpoznawczym i wizytówką firmy. Ofertę z czasem wzbogaciły obuwie i stroje kąpielowe z filtrami UV, a także ubrania na zimę. Poza odzieżą marka Playshoes proponuje antyalergiczne i wodoodporne prześcieradła z moltonu, pluszowe zabawki, maty do zabaw i bezpieczne puzzle piankowe.
Fot. Playshoes