Przedstawiciel Leyou – chińskiej sieci sklepów, opowie na targach Kind+Jugend, jak wprowadzać produkty na tamtejszy rynek. Fot. HKTDC

Podczas targów Kind + Jugend, w piątek 11 września, w Congress Centre East (CC East), odbędzie się spotkanie biznesowe dotyczące rynków produktów dziecięcych w Chinach i Brazylii. Zainteresowani udziałem w konferencji powinni zarejestrować się online.

Larry Kung reprezentujący Leyou – największą w Chinach sieć sklepów z artykułami dziecięcymi, do której należy ok. 400 placówek, przedstawi najskuteczniejsze sposoby wprowadzania produktów na chiński rynek. Wiceprezes CTJPA May Liang zaprezentuje najnowsze raporty dotyczące branży dziecięcej w Chinach, które są obecnie drugim, po Stanach Zjednoczonych, pod względem wielkości rynkiem konsumenckim, w kategorii artykułów dla najmłodszych.

W konferencji wezmą również udział handlowcy z Brazylii, który opowiedzą m.in. o tym, jak doszło do tego, że wartość rynku artykułów dziecięcych w ich kraju wzrosła podczas ostatniej dekady niemal dwukrotnie.

Przedstawiciel Leyou – chińskiej sieci sklepów, opowie na targach Kind+Jugend, jak wprowadzać produkty na tamtejszy rynek. Fot. HKTDC