Orbico zaprasza kupców na targi, które będą odbywać się pod hasłem Orbico Toy Power Meetings w showroomie na Salsy 2 w Warszawie w okresie 2 tygodni począwszy od 10.09. Targi będą okazją do przypomnienia bieżącej oferty i zapoznania się z nowościami na koniec tego roku oraz pierwszą połowę 2026 r. To także możliwość wymiany spostrzeżeń na temat panujących trendów, strategii poszczególnych klientów i możliwości synergii we współpracy z Orbico.

Targi będą odbywać się w formule umawianych spotkań opiekun+ klient. Korzyści z uczestnictwa w targach:

  1. atrakcyjne cenowo pakiety,
  2. pakiety z wydłużonym terminem płatności na H2 25,
  3. informacje marketingowe i rynkowe na temat prowadzonych brandów,
  4. pierwszeństwo zakupu nowości.

Organizatorzy zapraszają na targi zarówno kupców z rynku specjalistycznego, m.in. Smyk, Świat Dziecka, Mały Robinson, AWZ, jaki i sieci food/non-food i electro: Auchan, Carrefour, Sinsay, Żabka, Media Expert itd, oraz kupców dyskontowych: Lidl, Biedronka, Pepco. Oczywiście nie zabraknie także  sklepów z rynku tradycyjnego.