O tym, co dziś kupują rodzice i dzieci, mowa będzie podczas forum Kids Products Marketing. Fot. BranzaDziecieca.pl

W dniach 22-23 listopada, w Warszawie, odbędzie się forum Kids Products Marketing dotyczące skutecznych kampanii marketingowych skierowanych do dzieci i rodziców.

W programie m.in.: Dziecko i marketing – psychologiczny portret małego konsumenta, czyli co dziś kupują dzieci, Ochrona danych osobowych dzieci w sieci, Marketing a etyka – odpowiedzialność za publikowane treści, Przyszłość marketingu dziecięcego – planowane obostrzenia, Real Time Marketing, czyli jak zyskać na dobrej zmianie. Case kampanii 500+.

Oprócz tego – technologie, media społecznościowe, marki własne i szukanie odpowiedzi na pytania: jak skutecznie budować wizerunek marki skierowanej do dzieci i rodziców, jakie są trendy, co działa i w co warto inwestować. Wśród prelegentów pojawią się m.in. przedstawiciele firm Mattel, Hasbro, Bartek i Coccodrillo.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie poświęconej wydarzeniu.