Druga edycja Kids Products Marketing – we wrześniu, w Warszawie. Fot. Blue Business Media

Konferencja poświęcona kampaniom marketingowym skierowanym do dzieci odbędzie w dniach 27-28 września, w Warszawie. W II Forum Kids Products Marketing wezmą udział praktycy, eksperci, oraz przedstawiciele rynku produktów dla dzieci i rodziców.

Organizatorzy, firma Blue Business Media, planują 2 sesje tematyczne, poświęcone dzieciom do lat 2 oraz produktom dla dzieci w wieku 2-15 lat.

Przykładami kampanii efektywnie wykorzystujących narzędzia i kanały komunikacji podzielą się m.in. przedstawiciele takich marek i firm jak: Medela, Whisbear, Wader-Woźniak, MovieStarPlanet, Lotte Wedel, Ikea Centres Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, Vipera, Lifetube, indaHash, Laboratoires Expanscience Polska, PKO Bank Polski, Microsoft, Porsche i wielu innych.

Szczegóły projektu dostępne są na stronie poświęconej wydarzeniu.