Schleich rozpoczyna bezpośrednią sprzedaż na polskim rynku. Fot. Schleich

Od 2022 r. firma Schleich rozpoczęła bezpośrednią działalność na polskim rynku zabawek. – Bardzo dziękujemy firmie TM Toys za sukces odniesiony w ostatnich latach. Zespół ten sprawił, że marka schleich® stała się znana w Polsce i poza jej granicami. Firma TM Toys pozostaje nadal ważnym partnerem hurtowym firmy schleich® w Polsce – mówi Vadim Gorovoy, Sales Director Central Eastern Europe w Schleich GmbH.

W ramach strategii wejścia na rynki międzynarodowe firma schleich® w ostatnich latach rozpoczęła bezpośrednią działalność m.in. m.in. w Wielkiej Brytanii, Holandii, Francji, Czechach czy Polsce. Wiosną 2022 r. w Pradze zostało otwarte biuro zajmujące się obsługą Europy Środkowo-Wschodniej. W 2021 roku firma po raz pierwszy wygenerowała ponad połowę swojej sprzedaży poza swoim rodzimym rynkiem niemieckim. Schleich zapowiada rozpoczęcie bezpośredniej współpracy z niektórymi sieciami detalicznymi na polskim rynku oraz dostarczenie partnerom handlowym atrakcyjnej oferty produktowej i planów reklamowych na drugą połowę roku 2022.

Firma unowocześniła i uprościła logo marki. W ramach rebrandingu zmieniono też wygląd: opakowań, materiałów POS i charakterystycznych metek firmowych schleich® umieszczanych na figurkach. W zgodzie ze zrównoważonym rozwojem nowe opakowania zawierają mniej plastiku, który w miarę możliwości zastępuje się materiałami pochodzącymi z recyclingu i do recyclingu się nadającymi. Nowym hasłem reklamującym firmę będzie – „where stories begin”.