
Pierwszego grudnia w sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych marki Coccodrillo pojawiły się koszulki powstałe przy współpracy z Jurkiem Owsiakiem. Cały dochód ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Producent odzieży od 10 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy licytując Złote Serduszka, a w tym roku dodatkowo nawiązał współpracę z Jurkiem Owsiakiem, który specjalnie dla Coccodrillo zaprojektował wyjątkowe koszulki.
– Zawsze chętnie włączamy się w akcje organizowane przez WOŚP, a w tym roku chcieliśmy pójść o krok dalej. Stąd pomysł na współpracę z założycielem Fundacji. Wierzymy, że dzięki pomocy potrzebującym nasz świat może stać się kolorowy, a Jurek Owsiak od ponad 30 lat nakręca Polaków do pomagania i w ten sposób koloruje życie potrzebującym pomocy – komentuje Paulina Wiertlewska, kierownik marketingu Coccodrillo.
Dochód ze sprzedaży zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka koszulek będzie przeznaczony na wsparcie działań Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo firma planuje zorganizować licytacje, podczas których będzie można wygrać m.in. koszulkę z autografem twórcy.
Koszulki dostępne są w sklepie internetowym Coccodrillo.eu oraz w salonach stacjonarnych i kosztują 59,90 zł.