Łatwe wejście na rynek zabawek w regionie Azji i Pacyfiku – to hasło przewodnie programu World of Toys Spielwarenmesse eG zrealizowanego podczas Hong Kong Toys & Games Fair. W dniach 6–9 stycznia ośmiu wystawców z siedmiu krajów skorzystało z tej oferty i zaprezentowało swoje produkty na targach.

Wspólne stoisko World of Toys zostało bardzo dobrze ocenione przez wystawców. Robert Mann z brytyjskiej firmy Orchard Toys podsumował targi bardzo pozytywnie. – Pawilon World of Toys miał doskonałą lokalizację, co ułatwiło nam spotkania ze sprzedawcami detalicznymi, ale też zapewniało nam ciągły ruch targowych gości, którzy zaglądali do nas z ciekawości.

Wystawcy docenili dodatkową korzyść, jaką zapewniał pakiet pełnej obsługi zapewniany przez Spielwarenmesse eG. – Samo wzięcie udziału w targach było rzeczywiście bardzo ułatwione, a ustawienie stoiska poszło niezwykle sprawnie – komentuje Emanuele Colombo z włoskiej firmy Sbabam. – Mogliśmy liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i w trakcie targów.

Oprócz gotowego stoiska z podstawowym wyposażeniem pakiet obejmował cały szereg usług organizacyjnych i marketingowych oraz osobiste wsparcie na miejscu od przedstawicieli targów w Norymberdze.

Kolejna edycja Hong Kong Toys & Games Fair odbędzie się w styczniu 2026 roku, a następna okazja dla zainteresowanych firm do wzięcia udziału w programie World of Toys firmy Spielwarenmesse eG nadarzy się już w dniach 1–4 marca tego roku podczas Toy Fair w Nowym Jorku. Firmy zainteresowane wystawianiem się na targach zabawek w USA mogą jeszcze się zarejestrować tutaj.