
Przed nami jubileuszowa edycja targów Kids’ Time. W dniach 25–27 lutego branża dziecięca ponownie spotka się w halach Targów Kielce.
Piętnasta edycja targów Kids’ Time będzie doskonałą okazją nie tylko do świętowania jubileuszu, ale przede wszystkim do zapoznania się z ofertą polskich producentów zabawek, wózków, artykułów dla rodziców i dzieci oraz tekstyliów. Produkty prezentowane na Kids’ Time cechują się najwyższą jakością, bezpieczeństwem potwierdzonym certyfikatami oraz innowacyjnością, co sprawia, że polskie marki zdobywają uznanie na całym świecie. Kielce to jedyne miejsce, gdzie można zobaczyć tak szeroki wybór unikalnych produktów w formule „one-stop-shop”.
– Kids’ Time to dla nas święto – mówi Jakub Bochenek, właściciel marki Tuban. – Każda kolejna edycja to nie tylko okazja do zaprezentowania nowości, ale także czas na spotkania z klientami i czerpanie inspiracji – dodaje. Podobnie wypowiadają się inni przedstawiciele firm. – Udział w targach daje nam możliwość dotarcia do świadomych rodziców, którzy cenią jakość i ekologiczne podejście w naszych produktach – mówi Łukasz Kot, właściciel EKO KIDS.
Badania pokazują, że 98,6% uczestników jest zadowolonych z udziału w wydarzeniu. Targi w Kielcach to także doskonała okazja dla nowych firm i marek do zaistnienia na rynku. Nie ma lepszego miejsca niż targi, które gromadzą tysiące przedstawicieli branży z całego świata.
Nagroda dla najlepszych
Statuetka Kids’ Time Star, przyznawana od 2017 roku, jest wręczana w corocznym konkursie dla wystawców. Do tej pory nagrodzono nią ponad 50 produktów w kilkunastu kategoriach. Zwycięzcy kolejnej edycji zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali targów Kids’ Time w dniach 25-27 lutego 2025 roku. Pełna lista dotychczasowych laureatów dostępna jest na stronie www.kidstimestar.pl.
15 powodów do świętowania Kids’ Time
– Biorąc pod uwagę, że to jubileuszowa edycja, szykujemy mnóstwo niespodzianek, zarówno w trakcie targów w lutym, ale i na naszych kanałach w social mediach. Chcemy zaskoczyć uczestników, dlatego już teraz zachęcam do śledzenia naszych profili w sieci –mówi managerka targów Kids’ Time, Aldona Matla. W jubileuszowych materiałach organizatorzy zapowiadają podróż do początków Kids’ Time, wspomnienia firm związanych z targami od samego początku i wiele innych niespodzianek.
Szczegółowe informacje o targach i rejestracja dostępne na stronie www.kidstime.pl.