Eingang Mitte Spielwarenmesse 2025, fot. Spielwarenmesse

W sobotę 1 lutego zakończyła się 74. edycja największych targów zabawek na świecie. Kilkanaście hal w centrum wystawienniczym w Norymberdze wypełniło 2362 wystawców z 71 krajów. Ich ofertę nowości na ten rok obejrzało około 57 500 odwiedzającym ze 126 krajów. Z Polski wystawiło się 71 firm.

Pytani przez organizatorów targów uczestnicy chwalili zmieniony układ hal, powiększoną strefę prelekcyjną, prezentacje trendów, specjalne ekspozycje produktów Toys for Kidults, Toys go Green, Sport, Outdoor & Leisure, nową przestrzeń w hali 3C z produktami dla niemowląt i małych dzieci oraz artykułami lifestylowymi. W spotkaniach w ramach Red Night wzięło udział niemal 100 wystawców.

Jak podają organizatorzy, odnotowano wzrost liczby odwiedzających z najważniejszych rynków europejskich. USA i Chiny również znalazły się w pierwszej dziesiątce krajów pod względem liczby odwiedzających.

Więcej o samych targach i nowych trendach będzie można przeczytać w najnowszym numerze „Branży Dziecięcej” – już 25.02.