
27 maja odbędzie się 3. edycja konferencji Kids & Family Marketing Day 2015. Spotkanie, podczas którego zostaną zaprezentowane gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców, organizuje redakcja magazynu Online Marketing Polska.
-Podczas konferencji rozłożone zostaną na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych. W planie przewidziane są symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na działania, które przy niskim budżecie marketingowym pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica – zapowiada przedstawicielka Online Marketing Polska Joanna Czeladzińska.
Prezentacje poświęcone będą m.in. analizie zachowań dzieci i młodzieży oraz zwyczajów zakupowych rodziców. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe najmłodszych, jak rodzice wybierają miejsce zakupu, w jaki sposób przedstawiać zalety produktów dla dzieci.
Prelegenci opowiedzą także o najatrakcyjniejszych formach marketingu bezpośredniego, podpowiedzą, jak trafić z produktem do przedszkola i szkoły oraz jak zorganizować dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe.
Jednym z tematów będzie również online marketing. Eksperci pokażą sposoby dotarcia do dzieci i młodzieży w internecie oraz omówią przykłady skutecznego wykorzystania tabletów i smartfonów w marketingu dziecięcym.
Konferencja poświęcona marketingowi familijnemu odbędzie się już po raz trzeci. Fot. Online Marketing PolskaWięcej szczegółów znaleźć można na stronie poświęconej wydarzeniu. Osoby zainteresowane konferencją mogą również obejrzeć relację z ubiegłorocznego spotkania.