Mattel wprowadza na rynek Barbie Loves the Ocean — pierwszą kolekcję lalek z przetworzonego plastiku, który zamiast trafić do oceanów, daje początek nowym zabawkom.

Nowe lalki Barbie Loves the Ocean zostały wykonane w 90% z plastiku zebranego z terenów w odległości 50 km od linii brzegowej oceanów, na których nie funkcjonują formalne systemy zbierania odpadów. Takie pozyskiwanie i wykorzystanie surowca przez Mattel ma inspirować i angażować dzieci do budowania bardziej ekologicznej – zielonej przyszłości. To także kolejny krok do realizacji celu firmy Mattel, by do 2030 roku, wszystkie produkty i opakowania były wykonane w 100% z tworzyw pochodzących z recyklingu, nadających się do ponownego przetworzenia lub biopochodnych.

„The Future of Pink is Green™” to nowa kampania marki, w której zestawiono róż marki z kolorem zielonym, kojarzonym z ekologią i ochroną planety. Celem kampanii jest edukacja dzieci w zakresie zrównoważonego rozwoju w zrozumiały dla nich sposób.