Magic Twisty to jedna z najbardziej znanych linii produktów Fun Promotion, marki przejętej przez Goliatha. Fot. Materiały prasowe

Goliath, producent i dystrybutor gier oraz zabawek, sfinalizował proces przejęcia marki zabawkowej Fun Promotion najbardziej znanej ze stworzenia Magic Twisty – linii produktów, która sprzedała się w ponad 20 milionach sztuk w ponad 30 krajach. Inne produkty z portfolio Fun Promotion to: Ztringz – tęczowa lina, Skippy Dance i Super Balloon

-Z optymizmem patrzymy w przyszłość i oczekujemy, że produkty impulsowe i handel detaliczny do wiosny 2022 r. całkowicie powrócą do normy. Wprowadzimy szereg nowych produktów w ramach portfolio Fun Promotion, wzmocnimy relacje z detalistami i dystrybutorami – mówi Jochanan Golad, dyrektor generalny Goliath.

Rodzinna firma Goliath została założona w 1980 roku. Ma w swojej ofercie m.in.: Wahu®, Sequence®, Rummikub®, Rubik’s Cube®, Phlat Ball®, Tri-Ominos®, Wordsearch™, Pop the Pig®, Doggie Doo™, Gooey Looey™ i Catch the Fox™. W ciągu ostatnich lat Goliath intensywnie rozwijał kategorię zabawek dzięki przejęciu firm Tucker Toys, Britz’n’Pieces, Wahu i Vivid.