
Marka Skip Hop została kupiona za 140 mln dolarów przez firmę Carter’s Inc., będącą jednym z największych producentów odzieży, obuwia i akcesoriów dla dzieci w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
– Skip Hop zbudował silną pozycję w zakresie innowacyjnych produktów dla rodzin z małymi dziećmi. Oferta tej marki atrakcyjnie uzupełnia asortyment proponowany przez Carter’s. Myślę, że dzięki naszemu marketingowi, dystrybucji i doświadczeniu będziemy mogli zagwarantować Skip Hopowi znaczący wzrost – skomentował prezes Carters’a Michael D. Casey.
Kategorie produktowe w asortymencie Skip Hop obejmują m.in.: zabawki i akcesoria dla dzieci i rodziców, w tym przede wszystkim torby do wózków, maty edukacyjne i zabawki wpływające na rozwój najmłodszych Explore & More oraz akcesoria do jedzenia i plecaczki dla dzieci z serii Skip Hop Zoo. Marka obecna jest w 60 krajach. Polskim dystrybutorem jest firma Skip Wish.
-Naszym zdaniem dla Skip Hopa połączenie z Carters oznacza ogromny rozwój. Z drugiej strony ważne jest również to, że Michael i Ellen Diamant, którzy tworzyli markę od samego początku i nadali jej charakter, nadal będą dyrektorami zarządzającymi. Zmiany są naturalną częścią biznesu. Czujemy, że ta będzie jedynie na lepsze – komentuje właścicielka Skip Wish Magdalena Żarska.