Wiosenna premiera firmy Tactic. Fot. Tactic

We wtorek 22 marca odbędzie się premiera największej wiosennej nowości od Tactic Games: serii gier detektywistycznych Crime Scene.

-Crime Scene szturmem wzięło rynki zachodnie. Do tej pory sprzedaliśmy już ponad 60 tys. sztuk. Naszą polska edycję przenieśliśmy na wiosnę, ponieważ chcieliśmy, aby była jak najlepiej dopracowana. Nad grą pracowała w Polsce grupa 7 osób – mówi przedstawiciel firmy Łukasz Łasocha.

Gracz/gracze (gry są dla jednego i więcej graczy) są rzuceni w sam środek przerażającej sceny zbrodni. Opowiadania, napisane przez fińskiego pisarza kryminałów Arttu Tuominena, przybliżają im rzeczywistość w jakiej się znaleźli. Każda zbrodnia rozgrywa się w innym czasie i miejscu. Pierwsze części to Brooklyn 2002, Londyn 1892, Moskwa 1989, Helsinki 2012. W październiku pojawią się Lazio 1356, ISS Excalibur 2049.

Wszystkie gry są od 18 lat. Przeznaczone są dla 1 lub więcej graczy. Czas rozgrywki to ok. 2 godziny.

Dodatkową zachętą dla fanów będzie – dostępny tylko w przedsprzedaży – gadżet do gry: wielkie szkło powiększające (średnica ok. 9,5 cm). Limitowaną edycję otrzyma tylko pierwsze 500 osób.

Na wiosnę oraz na jesień planowane są kampanie marketingowe (prasa, blogi/vlogi/social media, kampania YouTube).