IKS2 rozbudowuje sieć sprzedaży swoich nowych marek Toyz (na zdjęciu) oraz Sensillo. Fot. IKS2
IKS2 rozbudowuje sieć sprzedaży swoich nowych marek Toyz (na zdjęciu) oraz Sensillo. Fot. IKS2

IKS2 w ramach rozwoju siatki sprzedaży nowych marek własnych poszukuje dystrybutorów. Firma oferuje wsparcie w sprzedaży m.in. w postaci materiałów promocyjnych, gadżetów i serwisu gwarancyjnego door-to-door.

IKS2 poszerzył swój asortyment o markę Toyz, obejmującą paletę produktów związanych z ruchem i zabawą, oraz markę Sensillo (artykuły dla najmłodszych dzieci, m.in. kocyki i zabawki edukacyjne).

– Rozbudowanie oferty to efekt nie tylko starannej analizy rynku, ale też bliskich kontaktów, które utrzymujemy z naszymi dystrybutorami i rodzicami. Wprowadzenie kolejnych marek ma na celu poszerzenie naszej oferty o zupełnie nowe obszary, które w naszej ocenie mają duży potencjał rynkowy – komentuje dyrektor generalny IKS2 Paweł Mucha.

IKS2 rozbudowuje sieć sprzedaży swoich nowych marek Toyz (na zdjęciu) oraz Sensillo. Fot. IKS2