W środę 17 czerwca odbędzie się szkolenie on-line Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores. Celem szkolenia, prowadzonego przez Jerzego Osikę, jest pomoc firmom poprzez dostarczenie im najnowszej wiedzy o nowoczesnym formatach sprzedażowych, które sprawdzają się w trudnych czasach.

Pop-up stores to sklepy tymczasowe, które pojawiają się w danej lokalizacji, a po kilku dniach, tygodniach lub miesiącach mogą przenieść się w inne miejsce. Według organizatorów szkolenia popularność pop-up stores będzie rosła, ponieważ sklepy te nie czekają na klientów, lecz pojawiają się tam, gdzie oni są, dostarczając im produktów, które uzupełniają okoliczną ofertę, dzięki czemu zakupy są szybkie, łatwe i interesujące.

Ze względu na niskie koszty, sklepy tymczasowe są zwykle w stanie zaoferować konkurencyjne ceny, często są to sklepy outletowe, co może być ważne dla „kryzysowego” klienta. To sposób na pozyskanie nowych klientów, pozbycie się zapasów magazynowych, tanie przetestowanie nowych lokalizacji (bez ryzyka wynikającego z długookresowych umów) i pomysłów marketingowych.

Widoczny już wzrost pustostanów, nie tylko w galeriach handlowych, stwarza sklepom tymczasowym większe niż dotychczas możliwości znalezienia atrakcyjnej lokalizacji i negocjacji korzystnych warunków najmu. Dla wynajmujących współpraca ze sklepami tymczasowymi to źródło nowych przychodów z najmu i zwiększenie liczby odwiedzających.

Więcej informacji na temat szkolenia znaleźć można na stronie internetowej

Patronatem Honorowym objęli szkolenie Pop-up Forum: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego oraz Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Branża Dziecięca objęła szkolenie patronatem medialnym.