Kampania promocyjna Science4you. Spory rozmach

Ruszyła kampania promująca serię produktów edukacyjnych Trefla Science4you. Jej ambasadorem został Radek Brzózka, dziennikarz prowadzący program „Jak to działa?” w TVP.

W kampanii zostaną wykorzystane materiały ekspozycyjne (POS), elementy opakowań produktów oraz różne formaty reklamy online i offline, które będą sygnowane wizerunkiem ambasadora. Współpraca marki Trefl z Radkiem Brzózką potrwa 2 lata, a jej efekty będzie można zobaczyć przede wszystkim na półkach sklepowych w całej Polsce oraz kampanii online.

Promocja linii produktów Science4you będzie wsparta również 74 eventami w centrach handlowych w największych miastach w Polsce. Na specjalnych stoiskach prowadzone będą warsztaty z eksperymentami. Wydarzenie będzie promowane poprzez kampanię outdoorową w 5 polskich miastach. Od 28 sierpnia w 17 stacjach radiowych w 20 miastach w Polsce można będzie usłyszeć spot zachęcający do udziału w warsztatach.

Seria Science4you promowana będzie również we współpracy ze stacją telewizyjną Nickelodeon. Od 1 do 30 września będzie trwał quiz na stronie www.nick.com.pl wsparty kampanią TV i online zachęcającą do udziału w konkursie.