
W 2. edycji Kids & Family Marketing Day, która odbyła się 16 kwietnia, w warszawskim hotelu Sound Garden, wzięło udział ponad 120 uczestników. Organizatorem spotkania była redakcja magazynu Online Marketing Polska.
Konferencję Kids & Family Marketing Day rozpoczęło wystąpienie Pawła Tkaczyka, który mówił o marketingu produktów dziecięcych opartym na emocjach. Katarzyna Krzywicka-Zdunek oraz Katarzyna Haczewska-Wierzbicka z Grupy IQS przedstawiły wyniki badań dotyczących tego, jak z mediów korzystają dzieci i młodzież. Magdalena Kordaszewska, która m.in. prowadzi cykl Mali Eksperci Testują Zabawki w Dzień Dobry TVN opowiedziała, jakie są najlepsze metody, by produkt zaistniał nie tylko w internecie, ale także w radio czy telewizji.
W programie konferencji znalazło się również wystąpienie poświęcone mediom społecznościowym. Krzysztof Winnik z OS3 wyjaśniał, dlaczego niektóre marki nie potrafią dotrzeć do dzieci i rodzin. Monika Pryśko oraz Bogna Bojanowska wprowadziły uczestników w tajniki współpracy z blogerami parentingowymi, pokazały m.in. jakie korzyści z tego typu współpracy mogą wynikać dla firm
Kolejna edycja imprezy Kids & Family Marketing Day odbędzie się w 2015 r.
Kolejna edycja Kids & Marketing Day za rok. Fot. Online Marketing