W finale konkursu Play For Change organizowanym przez Toy Industries of Europe znalazło się ok. 80 firm, m.in.: Lego, Mattel, Miniland czy Dantoy. Marka Adventerra Games zdobyła II miejsce w kategorii „Sustainability” obejmującej zabawki, które edukują o przyszłości planety oraz firmy, które są liderami w korzystaniu ze zrównoważonych materiałów, opakowań i procesów produkcyjnych, a także aktywnie zachęcają do recyklingu.

Jury Play For Change w składzie: John Baulch, wydawcy Toy Word Magazine, komisarz UE ds. równości Helena Dalli oraz Irina Reyes, reprezentująca komisarz UE ds. edukacji i młodzieży doceniło edukacyjną rolę gier Adventerra i wysoko oceniło twórców gier za wprowadzanie dzieci w złożone tematy środowiskowe. Zwróciło uwagę na spójność misji i strategii firmy z 17 Celami Zrównoważonego Rozwoju promowanymi przez ONZ w Agendzie 2030.

-Grając w nasze proste planszówki, dzieci intuicyjnie uczą się pozytywnych zachowań, które zmniejszają ślad ekologiczny. Kiedy te zachowania stają się dobrymi nawykami, gracze stają się superbohaterami planety – powiedział Bryan Mundell, dyrektor generalny i założyciel Adventerra Games.

Dystrybutorem marki na polskim rynku jest firma Mamy To My.