
Platforma e-commerce Hoplano zajęła pierwsze miejsce w kategorii Dla dzieci, zdobywając Laur Opineo 2021. Przyznawany jest on sklepom, które wyróżniają się najwyższą jakością obsługi klienta, czego dowodem są pozytywne opinie zgromadzone w serwisie Opineo.pl w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Sklep internetowy Hoplano.pl zdobył 1244 nowych opinii i uzyskał średnią z ocen 4,98. Klienci docenili jakość produktów, standardy obsługi, możliwość darmowej dostawy przy zamówieniach od 119 zł i wysyłkę w ciągu 24 godzin. Na drugim miejscu uplasowała się platforma Listymikolaja, natomiast na trzecim Morelkowe.
Ranking Opineo.pl, niezmienny w swoich założeniach od 2010 roku, opiera się na opiniach wystawionych przez klientów sklepów internetowych, po dokonanych zakupach. Wystawiajaąc ocenę, konsumenci biorą pod uwagę szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.
Gromadzone od ponad 12 lat opinie pozwalają na zachowanie porównywalności ocen na przestrzeni kolejnych edycji. Sposób obliczania punktacji został pozytywnie zaopiniowany przez firmę konsultingową Nielsen, która jest partnerem merytorycznym. Ranking Opineo obejmuje 16 kategorii oraz tradycyjnie – listę najlepszych sklepów internetowych. Zachęcamy do zapoznania się z całym raportem.
Informacja została przygotowana na podstawie materiałów przesłanych przez BrandLine Group.