27 lutego był ostatnim dniem wiosennych kontraktacji w firmie Tublu. Zainteresowanie przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. Podczas wiosennych kontraktacji można było złożyć zamówienie w formule pre-order na nowości oraz na produkty z dotychczasowej oferty.

 

Dystrybucja B2B Tublu obejmuje szeroki asortyment zabawek i akcesoriów, które są absolutnym „must have” w sezonie wiosenno-letnim. Największym powodzeniem cieszyła się marka Scrunch – silikonowe zabawki do wody i piasku, zaraz za nią nowość z zeszłego roku – australijska marka Elle Porte produkująca okulary przeciwsłoneczne dla dzieci, a od tego sezonu również dla mam. Oczywiście niemałym zainteresowaniem cieszyły się również bestsellerowe pozycje Apli Kids, The Purple Cow oraz kredki Crayon Rocks.

Głównymi uczestnikami kontraktacji byli stali klienci ale nie zabrakło również nowych partnerów, którzy skorzystali z kontraktacyjnego rabatu na pierwsze zamówienie. Firma Tublu zapowiada kolejne edycje w przyszłych sezonach.