
Marka KOOGLO nawiązała strategiczną współpracę z Ateneum, w ramach której dystrybutor zabawek, gier, książek i artykułów papierniczych będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów KOOGLO.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Ateneum, które podziela naszą pasję do twórczego rozwijania dzieci przez zabawę” – mówi Emil Łojczuk z KOOGLO.
„Cenimy KOOGLO za wysokiej jakości ekologiczne klocki, stanowiące połączenie doskonałej zabawy z ćwiczeniem małej motoryki i kreatywności” – komentuje Monika Biedroń, promotorka wyłączności Ateneum.
KOOGLO i Ateneum planują również szereg działań marketingowych oraz promocyjnych, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności drewnianych klocków magnetycznych oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Partnerstwo ma także na celu usprawnienie procesu sprzedaży i obsługi klienta, zapewniając szybki dostęp do produktów oraz wsparcie posprzedażowe na najwyższym poziomie.
Klocki KOOGLO
KOOGLO to polska marka drewnianych klocków magnetycznych, założona w 2016 r. KOOGLO łączą tradycję zabawy drewnianymi klockami, znanymi od wieków, z nowoczesnym podejściem do produktu: ścianki klocków zostały bowiem uzupełnione magnesami. Dzięki temu można tworzyć przestrzenne konstrukcje, które nie rozpadną się tak łatwo podczas budowy.
W ofercie marki dostępne są zestawy: micro, mini, basic i mega oraz giga w dwóch wersjach kolorystycznych: natural i color. Klocki polecane są dla dzieci 3+.