
Nowe sklepy i miejsca zabaw dla dzieci to niektóre z propozycji przebudowanej części Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa odsłona centrum handlowego dostępna jest dla klientów od 19 marca.
Sklepową ofertę dla dzieci wzbogaciły salony Mothercare i Moda Dziecięca Mayoral. Smyk przeniósł się do nowej części, zajmując na na dwóch poziomach centrum handlowego powierzchnię ponad 1500 m².
Na I piętrze znalazły się nowe atrakcje dla najmłodszych. Nowoczesną salę zabaw dla dzieci – Labibu ulokowano na blisko 550 m². Czekają w niej m.in. labirynty, zjeżdżalnie, armatki pneumatyczne, basen z kulkami, a do tego strefa gier, klocków i interaktywna podłoga edukacyjna. Dodatkowo dziecko ma możliwość uczenia się poprzez zabawę – może uczestniczyć w kursach językowych, tanecznych i sztuk walki. Labibu planuje również spotkania z interesującymi osobami (politykami, lekarzami, artystami) i postaciami z bajek. Rodzic może poczekać na swoją pociechę na miejscu w kąciku prasowo-kawowym lub oddać się zakupom.
Nowa Magnolia Park zaprzyjaźnia dzieci również z kulturą i wiedzą – w Magnolia Fun Lab (na zdjęciu) dzieci mają do dyspozycji bezpłatną wystawę poświęconą twórczości Leonarda da Vinci. Dzieła mistrza renesansu zostały opatrzone profesjonalnym opisem i ciekawostkami, a na specjalnie przygotowanych tablicach najmłodsi mogą spróbować swoich sił w sztuce.
– Rodziny czują się u nas komfortowo i bezpiecznie. Mogą nie tylko zrobić zakupy, ale także odpocząć, zjeść posiłek i oddać się rozrywce. Cały czas wsłuchujemy się w ich oczekiwania, a nowa oferta stara się im sprostać – zapewnia Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. Magnolia Park to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku. Po otwarciu nowej części klienci mają do dyspozycji ponad 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji na około 100 tys. m² powierzchni.
Fot. Magnolia Park