Kids & Family Marketing Day w kwietniu w Warszawie.
Kids & Family Marketing Day w kwietniu w Warszawie. Fot. BranzaDziecieca.pl

Druga edycja Kids & Family Marketing Day 2014 – konferencji poświęconej marketingowi familijnemu odbędzie się 16 kwietnia w warszawskim Sound Garden Hotel.

W programie spotkania zaplanowano m.in. wystąpienia dotyczące analizy mediów, z których korzystają dzieci, zwyczajów zakupowych rodziców, przegląd form marketingu bezpośredniego skierowanego do najmłodszych, omówienie najlepszych kampanii marketingowych wybranych marek a także działań, które przy niskim budżecie, pozwalają skutecznie dotrzeć do małego odbiorcy i jego rodzica.

Organizatorzy zapraszają na spotkanie przede wszystkim specjalistów zajmujących się marketingiem, właścicieli oraz dyrektorów zarządzających firmami z branży dziecięcej i familijnej.

Koszt udziału w konferencji, dla osób, które zgłoszą chęć uczestnictwa do 14 marca, wynosi 859 zł. Szczegółowy program oraz dodatkowe informacje znaleźć można na stronie poświęconej wydarzeniu.

Kids & Family Marketing Day w kwietniu w Warszawie.
Kids & Family Marketing Day w kwietniu w Warszawie. Fot. BranzaDziecieca.pl