O tym, jak wygląda kolekcja Pumy z wizerunkami Toma i Jerry'ego będzie można przekonać się dopiero pod koniec roku.
O tym, jak wygląda kolekcja Pumy z wizerunkami Toma i Jerry’ego będzie można przekonać się dopiero pod koniec roku. Fot. Warner Bros

Warner Bros. Consumer Products rozpoczął współpracę licencyjną z firmą Puma. Trwają pracę nad przygotowaniem kolekcji odzieży, akcesoriów i obuwia.

W planach Pumy i WBCP są cztery linie produktów. W serii z wizerunkami bohaterów filmów Tom i Jerry znajdą się propozycje zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Kolekcja z Supermanem będzie skierowana do klientów w wieku 1-12 lat. Na rynek trafią również stroje ozdobione postaciami Supergirl i Superbaby. Nowości wiosna/lato 2015 będą dostępne w sprzedaży od grudnia 2014 r.

– Współpracując z firmą Puma, bazujemy na najnowszych trendach, przede wszystkim chcemy zainspirować do zdrowego i aktywnego stylu życia – powiedziałą wiceprezes WBCP w Europie Środkowo-Wschodniej Pilar Zulueta.

O tym, jak wygląda kolekcja Pumy z wizerunkami Toma i Jerry'ego będzie można przekonać się dopiero pod koniec roku.
O tym, jak wygląda kolekcja Pumy z wizerunkami Toma i Jerry’ego, będzie można przekonać się dopiero pod koniec roku. Fot. Warner Bros