
Od 2024 dywizja Orbico Toys, wchodząca w skład Orbico Sp. z o.o., wiodącego dystrybutora ponad 50 znanych światowych marek, rozpocznie współpracę z Hasbro stając się autoryzowanym dystrybutorem (po Hasbro) ich produktów na rynku polskim.
Ciastolina Play-Doh, wyrzutnie Nerf, gry Monopoly, Transformers, My Little Pony czy Świnka Peppa to wybrane marki z kolekcji Hasbro. Już niedługo poszerzą one ofertę Orbico Toys, jednego z największych dystrybutorów zabawek w Polsce.
– Hasbro to ogromny wybór wysokiej jakości zabawek i gier, produkowanych od 1942 r. Zależy nam na dotarciu z naszymi produktami do wszystkich konsumentów i wiem, że są one przez nich pożądane. Widzimy w Orbico silnego partnera, który wesprze nas w budowaniu dostępności naszych produktów na rynku polskim, zapewniając najwyższą jakość serwisu i współpracy – mówi Paweł Soszyński, General Manager Hasbro na Polskę.
Z kolei dla Orbico to nowe wyzwanie związane z pozyskaniem nowego producenta i poszerzeniem portfolio. – Jesteśmy podekscytowani nową współpracą i rozszerzeniem naszej oferty o produkty, których oczekuje wymagający klient. W ostatnich latach zaobserwowaliśmy duży wzrost zainteresowania grami planszowymi, a Monopoly czy Twister znowu znajdują się w czołówce – firmy, które mają takie produkty w swojej ofercie, z pewnością wpiszą się w trendy rynkowe – mówi Bartosz Ulman, Sales Manager dywizji Elektro i Toys w Orbico Polska.
Z danych firmy badawczej RMD Research wynika, że w Polsce branża zabawek jest warta ok. 7-7,5 mld złotych. Według tego samego raportu (wrzesień 2023) Orbico Toys to trzeci największy dostawca zabawek w Polsce.