Para książęca podczas wizyty w Polsce spotka się m.in. z współtwórczynią marki Whisbear. Fot. materiały prasowe

Podczas rozpoczynającej się dziś wizyty brytyjska para książęca będzie rozmawiać z przedstawicielami polskiego świata biznesu, kultury, sztuki i mediów. Zaproszenie brytyjskiej ambasady i Pałacu Kensington na spotkanie z księżną Kate i księciem Williamem otrzymała m.in. Julia Sielicka-Jastrzębska, która wraz z siostrą Zuzanną Sielicką-Kalczyńską stworzyła markę Whisbear.

-Cieszę się na spotkanie z Kate, bo mimo, że jest księżną, to jest taką samą matką jak my, czuje to samo i widzi problemy innych mam. Księżna mówiła o tym ostatnio, że macierzyństwo jest momentami cholernie trudne, a mamy często nie chcą tego przyznawać przed sobą, bo boją się, że świat je osądzi, oczekując, że matka musi być superbohaterką. My chcemy mówić o tym, że mogą mieć chwilę słabości i być doskonale niedoskonałe, odnajdując też siebie w tym macierzyństwie, bo zdrowie psychiczne matki wpływa na zdrowie dziecka – powiedziała w rozmowie z PAP Julia Sielicka-Jastrzębska.

Właścicielki Whisbeara wysłały dwa lata temu szumiącego misia w prezencie dla księżniczki Charlotte. W przesyłce znalazł się specjalny egzemplarz zabawki, haft brytyjskiej korony, kartka z życzeniami i otulacz. Obecnie Wielka Brytania jest dla firmy jednym z największych rynków zbytu.