Nowa wersja gry Gorący Ziemniak uzupełniona o hasła internautów. Fot. Alexander

Na rynku pojawiła się nowa wersja gry Alexandra Gorący Ziemniak zawierająca 660 haseł wybranych spośród 6 tysięcy zgłoszonych przez internautów w konkursie zorganizowanym przez firmę w październiku 2016 r.

Na stworzonej specjalnie na potrzeby konkursu aplikacji, dzięki której można było oddawać głosy na wybrane hasło, zalogowało się ponad dwadzieścia tysięcy internautów.

Nowa wersja planszówki promowana będzie w TV Puls 2 w dniach 20–30.11.2017.

Alexander jesienią planuje kolejną dużą promocję marketingową, mającą wesprzeć sprzedaż jednej z gier. -Będzie to spora akcja internetowa z wykorzystaniem m.in. mediów społecznościowych i z udziałem gwiazd You Tube. Więcej szczegółów już wkrótce – zapowiada przedstawicielka firmy Monika Mikulska.