
Oh!sokiddy platforma sprzedażowa działająca w segmencie produktów dla dzieci i mam, na początku lipca poszerzyła swoją ofertę i uruchomiła marketplace, którego głównym celem jest pozyskanie, wsparcie i sprzedaż produktów firm lokalnych i niszowych.
Platforma oh!sokiddy dostępna jest w sieci od połowy kwietnia 2020 r. Dotychczas klienci mogli wybierać z oferty firm, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku m.in. francuskiej marki Janod, amerykańskiego Skip-Hop’a czy duńskiej marki Bibs.
-Wsparcie mniejszych, polskich producentów i twórców jest naturalnym etapem rozwoju platformy, ale również uzupełnieniem oferty dla tych klientów, którzy stawiają na rodzime, mniejsze marki. Nasze doświadczenie, technologia, wiedza i możliwości pozwalają na zbudowanie swoistego pomostu pomiędzy klientami, a producentami, którzy są mniej znani od globalnych producentów. Wiele polskich marek wytwarza jakościowe i niezwykle pomysłowe produkty, ale brakuje im środków, czasu lub niezbędnego know-how, żeby mocniej zaznaczyć swoją obecność na rynku – mówi dyrektor operacyjny marki oh!sokiddy Dominik Ulański.
Platformę oh!sokiddy tworzy zespół kilkunastu specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w obszarze tworzenia treści, sprzedaży produktów online, działań z zakresu marketingu Internetowego, PR i logistyki. Oh!sokiddy jest częścią portfela spółek RKKVC funduszu inwestycyjnego Venture Capital, który wspiera najciekawsze start-up’y z regionu Europy Centralnej.
Więcej informacji:
Magda Nahurska