
Firma Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwijała od kilkunastu miesięcy.
Od 29 czerwca serwis jest dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie.
Premiera nastąpiła po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zarejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. – Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania. – Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura. Niedługo po starcie planowane jest udostępnienie konsumentom aplikacji mobilnej do zakupów.
Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert.
Sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów m.in.:
0% prowizji od sprzedaży; brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta; sprzedaż w każdej kategorii; integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API; indywidualny opiekun klienta; atrakcyjne pakiety marketingowe; darmowe metody promocji produktów.
Więcej o platformie wszystko.pl można dowiedzieć się na stronie sprzedawca.wszystko.pl.