
V Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014 odbędą się 19 i 20 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Wstęp na imprezę jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.
Na RetailShow będzie można m.in. obejrzeć najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Wystawcy zaprezentują oświetlenie oraz pełen wachlarz mebli: od regałów sklepowych, mebli chłodniczych i magazynowych, po meble dla butików, a także kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu i obsługi płatności.
Poza tym dostępne będą systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowe, geolokacyjne, liczenia klientów, a także digital signage. Odwiedzający będą też mogli dokonać przeglądu oferty wystawców w zakresie wyposażenia sklepów: od wózków sklepowych i magazynowych, boksów kasowych, poprzez systemy prowadzenia klienta, klimatyzację i wentylację, systemy parkingowe, materiały POS i display, systemy identyfikacji wizualnej, po aroma- i audiomarketing, merchandising i systemy franczyzowe.
Na targach obecni będą producenci i dystrybutorzy systemów informatycznych dla branży handlowej w obszarach zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki czy księgowości, jak też rozwiązań sprzedażowych za pomocą kanałów e-commerce & mobile.
Pośrodku hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep (The Perfect Store) o powierzchni 200 mkw. W realnych warunkach pokazane zostaną rozwiązania konkurencyjnych firm, które potencjalni nabywcy będą mogli od razu porównać. Dla wystawców to okazja do praktycznego zaprezentowania produktów oraz bezpośredniej rozmowy z klientem.
Najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym targom będzie konferencja Retail Congress 2014. Odbędzie się ona podczas pierwszego dnia imprezy. Prezentacja skierowana jest do zarządów sieci handlowych i właścicieli sklepów. Specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu placówek handlowych różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: Shop Concept, Shopping Experience oraz Omnichannel Retailing.
Podczas targów zorganizowane zostaną też dwa konkursy skierowane do firm z branży handlowej. W Best Shop Concept 2014, nagrodzone zostaną sklepy wyróżniające się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi. Z kolei w konkursie Innowacje Handlu 2014 wybrane będą najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej.
Na RetailShow zaprezentowany zostanie Modelowy Sklep. Fot. ECP Polska