Fot. Toys & Baby Milano

Tegoroczna edycja Toys & Baby Milano – największych targów B2B we Włoszech poświęconych zabawkom, grom, artykułom dziecięcym, a także produktom na imprezowym i okolicznościowym – zakończyła się ogromnym sukcesem. W dniach 10–11 maja wydarzenie zgromadziło blisko 5 000 kupców, w tym 11% z zagranicy, co oznacza 4-procentowy wzrost udziału międzynarodowego w porównaniu do roku ubiegłego.

Najważniejsze liczby i fakty:

  • 375 marek reprezentowanych przez 193 firmy, z czego 26% to wystawcy zagraniczni

  • 16 500 m² w pełni zajętej powierzchni wystawienniczej

  • Blisko 5 000 kupców z całego świata

  • Szeroki przekrój branż: od zabawek i gier, przez produkty dla niemowląt, po meble, artykuły spożywcze, zdrowotne i wydawnicze.

Od 19 do 30 maja można jeszcze zapoznać się z materiałami targowymi online na platformie: Toysbabymilano.com/plus

Organizatorzy już zapraszają wystawców i kupców na 10–11 maja 2026 r.

Szerszą relację z targów znajdziecie w czerwcowym wydaniu „Branży Dziecięcej”. Krótką fotorelację można obejrzeć tutaj.